reklama

V uliciach Dillí

Keď vystúpite zo stanice podzemnej dráhy v indickom hlavnom meste, musíte byť pripravení na najhoršie. Ocitnete sa totiž nie len v úplne inej krajine, ale aj úplne inom storočí. O tom je tento fotoblog.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Dillí je mesto staré 5 tisíc rokov, to je nepredstaviteľné. Je tam veľa významných historických objektov, ale pre krátkosť času som sa im nemohol venovať. Pravdu poviem, moc by ma to ani nebavilo fotiť nejaké staré múry. Najväčšia atraktivita pre mňa sú ľudia, veľa ľudí, milióny ľudí všetkých kást. To je iná zábava prechádzť sa v najbrutálnejšom centre starého Dillí, občas niečo cvaknúť štýlom paparazzi, alebo ešte lepšie nadviazať aspoň krátky verbálny kontakt a fotiť zoči voči, čím za každou takouto fotkou sa skrýva malý príbeh. Bohužiaľ chýba mi tu apoň jedna superkrásna indická kráska, ktorých je tam určite na mraky, ale v uliciach starého Dillí sa len občas nejaká mihne, kompltene zabalená do svojho sárí. Takže snáď nabudúce vymyslím nejakú taktiku. Teda samozrejme existuje o tom spústa článkov, dokonca celých kníh ako nadviazať kontakt fotograf-modelka, ale v starom Dillí je to platné asi ako chrbtová kosť v slovenskej politike.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teda tu je malý výber z asi dvoch stoviek použiteľných fotiek, ktoré som tu za pár hodín stihol nafotiť...  

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Miroslav (lendl) Langer

Miroslav (lendl) Langer

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som úplne dokonalý, ale zase ani nie nejaká ľudská troska. Skrátka niekde medzi tým. Keď by som sa mal ale niekam objektívne zaradiť, tak bližšie k tej dokonalosti, ako k tej troske. Zoznam autorových rubrík:  BikeHorySkiVýlety na okraj spoločnostiNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu